Onsdag

Goddagens.
Nu är onsdagen här och jag sitter på gth och ugglar. Borde plugga men självdiciplinen sviker. Får väll sitta ikväll istället :P
Blev ju film hos Jonas igår, och den va roligt :) Men dock inte så rolig som ja hade förväntat mig. Finns ganska dåligt med nya komedier nu faktiskt, inget slår ju step brothers ;)
Kom hem efter 12, sviiiinkallt var det. Min hjärna dog genom mössan :P
Somnade ganska skönt sen faktiskt ;P till 2 1/2 men.

Ska hjälpa mamma med lite papper nu tror ja, och sen åka hem och tvätta. Jippi, de är så himla roligt.. Springa upp och ner i den där satans tvättstugan och sen när tiden är ute så är typ ingenting torrt iaf :P Måste städa också, jag kräks på hur det ser ut. Vifläckar överallt, tom flaskor och skit också. Bläää haha. men vart är orken? Men gör jag de inte idag så blir de aldrig gjort :P För i morgon är det skola hela dagen som gäller, kommer hem tidigast kl 5 och då åker jag direkt till stallet och sen hem och äter skulle jag tro.
Sen kommer ja väll somna till Indiana Jones på tv :) Snaaart helg ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0