Måndag

Inte mycket uppdaterat här inte. Men de beror på att mitt skitinternet har slutat fungera. Eller dosan som man stoppar in i datan. Helt fucked up sen i torsdags kväll. Så idag har vi försökt att ringt runt och få reda på vad man ska göra, svaret var typ att antingen köpa en ny dosa för 600 på euronics här hemma, loveli. Eller att som telia säger lämna in dosan där jag köpte den för flera år sedan och sen ska dom skicka dosan till typ lappland för lagning.. Orka :P

Så ikväll ska jag få låna kevins dosa och se om den fungerar bättre, och så får jag väll beställa en ny dosa sen då men isf från telia där dom kostade 200 kr mindre. Orka vara utan internet liksom, de fungerar ju fan inte. Har inte kunnat plugga nått på hela helgen. Behöver ju internet för att hämta artiklarna och även för att översätta dom eftersom min vetenskapliga engelska inte är skitbra. 
Meeen förutom de så har jag haft en riktig myshelg iaf :) Fredagen var väll inte helt okej, fan va dåligt jag mådde. Gick och la mig kl 8 (Y) Trodde skallen skulle sprängas och mådde sjukt illa och hade ont i magen.
Åkte till Gävle på lördagen med Amanda, Nelly och Linda, gick och mådde skitdåligt men de va värt de för orka sitta hemma en lördag liksom, och även att jag köpte ett par jeans! Det behövde ja verkligen för mina passar ju inte längre.. Tack vare donken och massa alkohol skulle ja tro ;P
Men nu har ja ett par fina jeans till våren iaf ;P
På lördag kväll sen blev det film :) sen igår fick jag också sällskap typ halva natten, aldrig fel med sällskap :) Då får tvn vila iaf, eftersom ja måste ha den på på nätterna när jag sover ensam annars hör jag massa konstiga saker ;P störd som ja är.

Idag har jag fortfarande ont i skallen, men ska försöka städa lite på gth ändå, kanske ja kan ta resten i morgon så slipper man göra allt på samma dag. Har ju bara skola på förmiddagen men ja får se om ja skiter i föreläsningen eller inte, har ja så här ont i skallen är de ingen mening nästan :P Man kan ju ändå inte fokusera.. Har även lite jag behöver göra, alltså plugg som ligger som kanske känns viktigare. vi måste ju ändå köpa en jävla massa böcker så.. tråkiga utgifter.

Snart lördag ;) kommer spåra big time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0