Måndag

Tillbaka till verkligheten ännu en gång!
Helgen blev inte riktigt som planerat, iaf inte lördagen hehe.
Jag hade ju ingen lust att festa, men gjorde det ändå. Försökte iaf men ja fick knappt i mig nå cider efter ett tag, fick ont i magen. Speciellt efter mintun :P Så tillslut blev allt bara tråååååkigt vilket resulterade i att när de andra drog till Olles så drog jag hem. Men ja fick sällskap av en annan själ som inte heller ville gå ut ;P
Sen blev det kaos haha. Låg vaken typ halva natten och kollade på tv för att jag hade så ont i magen. Fick ta två samtal också som igentligen inte var till mig ;P Men va gör man inte haha.
Madde rätt bra igår iaf, till skillnad från vissa andra ;)
Blev pizza och bandy hos Nisse, såååååå tråkigt att inte Broberg vann, verkligen... haha ;)
Och de deras tränare eller vafan han va sa då, alltså jag dog jag. Bästa sändningstid för Söderhamn, därför ska kommunen satsa på en stoor fet bandyhall. ORKA! Dom får ju vara med på tv ändå, de blir liksom inge mer tvtid bara för att de bygger en ny hall :P Inga fler kommer kolla på matcherna heller för de är finns inte fler människor i Söderhamn som är intresserade. Finns ju faktiskt andra sporter att syssla med än bandy, coolare sporter ;)
Kevin har ju också tv tid liksom, på en mycket coolare kanal än nå jävla svt ;) Där snackar vi status ;) höhö
Nä men faktiskt, orka med Broberg, det finns fler ungdomar/talanger i den här kommunen också, och då syftar jag inte på Kevin.
Fick jag de sagt också ;) En trogen Brobergsdissare hehe. 
På kvällen igår så blev de filmmys iaf, 127 timmar. Helt ok film :) Lite småäcklig på slutet bara men de va ju ingenting man fick mardrömmar av iaf ;P

Idag väntas plugg, jag måste veeerkligen ta tag i alla uppgifter nu. Kommer bli kaos annars :P



Innan de blev tråkigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0