Måndag

Goddagens!
Måste bara säga att fan va skönt de är med en extra söndag i veckan ;)
Ledig typ varje måndag, hur nice är inte de ?
Idag blev det ridning för mig då. Skulle igentligen iväg i morse, hade klätt på mig och suckat big time över hur fucking kallt de va ute ( 16 - ) Orkaaaaa. Men ja hade ju bestämt tid med Carina så kunde inte dra mig ur haha. Men så messade hon att vi kunde vänta till senare och se om de blev lite mindre kallt. Så jag kunde krypa ner i den mysiga sängen igen några timmar. kung
Men sen blev de ju som sagt bara 12 - så jag fick pallra mig iväg och rida. Fick ju börja med att plumsa genom skogen, hon sjönk ner till magen men tog de förvånansvärt lugnt. Hon bara chillade vidare hon som att hon aldrig gör annat än att plumsa i snö om dagarna. Ja blev lite stolt faktiskt att min annars så lätt panikslagna häst var den lugna av dom två idag ;) Men lugnet var över när vi började trava sen. Efter 10 min var jag helt slut. Hon glömde bort att hon är pensionär och levde loppan. Kände mig som rodeokungen! lite lätt överdrivet men hon va crazy iaf ;) Spännande va ? ;P

Sitter hemma nu och funderar på att gå å duscha lite. och kanske diska innan jag pallrar mig iväg till Jonas. Skulle ju behöva handla också kom ja påååååååå.. Orka :P Men måste ha matlåda i morgon, är ju en jävla heldag. Fast nu kom ja på att ja funderar ju på att skita i eftermiddagen, den föreläsningen kändes inte så viktig. Men onsdag och torsdag är de riktiga jävla heldagar som ja funderar om ja ens kommer att överleva haha. Man har ju haft  några riktiga chillveckor nu så man är inte van liksom. Men men. Snart helg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0