Lördag

Godkväll!
Igår så blev de inge tacos haha. Men det blev bio med ligan istället :) Inte världens bästa film haha, men va för man inte för att vara lite social ;)
Sen sladde vi upp till donken för lite old times häng ;P Och sen vidare till Jonas för lite film :)
Kikade in i Elinas lya också innan jag for ut på stan och letade reda på mina tankade föräldrar på stan ;) Fan 22 minusgrader så där kan de ju inte irra omkring haha.

Idaaag så klev jag upp 8 och åkte och släppte ut hästarna. De va ju jävligt härligt måste jag säga, inte nå kallt :P
Men fick ju åka hem och krypa ner i en varm säng igen sen så de va inte såå farligt ändå ;P Men man vill ju gnälla lite.

Idag har jag inte alls haft mycket för mig eftersom vi låg i sängen typ heeela förmiddagen och lite till. Men ja åkte iaf på bolaget, sen till vågbro och gick ut med hundarna en sväng. Handlade på vägen hem och lagade finmat lördagen till ära ;) kött och sallad, Kung de! Men ja fick lite ont i magen eftersom de va de enda jag åkt idag, va lite kraftigt med kött tror ja ;P Efter maten blev det städningen av min kära lägenhet, eller städning.. De är röjjt iaf så man slipper skotta sig fram ;) Ja vill ju inte vara falsk och låta folk tro att ja är pedantisk av mig ;)
Men anledningen till att jag städade var för att ja får främmande ikväll, de blir ju party ikväll :) Ganska otippat men ja super ju ändå inte speciellt ofta så varför inte ;P Lite chill bara så där, har inte ens kammat håret haha.

Nu tycker jag ändå att folket ska komma nångång, börjar bli ganska trökigt att sitta här ensam och supa :P


Kommentarer
Postat av: nathalie

hahahahaa är du full eller kim ;) du ju rolig du! "sitter själv dricker" låter typ som när vi skulle gå ut ju, var vi med ensamma ;) ta de inte lugnt nu ikväll hörru! puss snygging

2011-02-19 @ 20:31:38
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0