haha

Alltså nu har mörkret fallit ute, och jag börjar få lite ångest över att vara ensam :P tur de är ganska bra tv idag, kanske ja kan sova lite bättre. Annars är de ju iaf jag som är körd i morgon när jag ska köra till gävle kl 7 :P kommer somna big time :P Känns ju också jävligt bra att jag kom på att de är skitdåligt halvljus på mercan, man ser ju ingenting i stort sett. Och de kommer vara mörkt både på vägen dit och hem! Loveli..

Har iaf handlat nu, mat till i morgon och frukt. Även fixat stallet. Och där såg de ut som i " the day after tomorrow ". Allt var genomfruset, tom bajset :P Ge mig lite värme, ge mig Hawaii !

Måste bara visa en kul sak jag såg på aftonbladet idag. Jag tyckte de va kul iaf, med min kunghumor ;)
Var iaf en artikel om att man kan bli sjuk av att pussa sin hund. För att man har hittat en räv i Uddevalla som har en slags mask som människor blir jättesjuka av. Ohno liksom :O
Men iaf, här en en kommentar som va jävligt rolig hahahaha.


Kommentarer
Postat av: idah

hahahah

2011-02-16 @ 12:14:22
URL: http://emilssonidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0