Torsdag

Torsdag igen då! Vilket innebär helg då ungefär ;P

Igår så åkte jag och hälsade på Emma i Trönö :) Jäklar vad tjock hon är, snart dags för bebisen att titta ut :)
Vi hade en trevlig pratstund iaf, och hennes Jonas fick knuffa min bil därifrån haha ;)
Blev handling när jag kom hem, och därefter stallet mm. Kom hem halv 10 typ och gick direkt och la mig och kikade på film i sängen :) Little Fockers, ganska rolig :)

Har ätit frukost nu, och ska väll plocka ihop lite i köket innan jag drar till Gth och städar.
Får se hur mkt ryggen tål :P hehe
Vi ska även åka och rulla in höbalen i hagen. Ännu en bal som dom slukat i sig.. Fattar inte hur det kan gå åt så mkt hö. När ´Gubben stog där så kunde dom klara sig upp till 3 veckor på en bal, och han är Nordsvensk vilket betyder Hungrig! Men nu klarar dom sig knappt halva den tiden.. pengar pengar

I eftermiddag sen så ska vi göra hemmagjord pizza :) Och sen kika på Det Okända efter jag tagit in hästarna :) mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0