Onsdag

Ja godmorgon.

Igår hade jag en helvetets jävla skitdag! Min rygg är helt slut, och det är så himla frustrerande att inte kunna sitta, stå, ligga eller wathever. Får panik när man inte kommer undan smärtan.
Men har fått inflamationspiller och starka alvedon, så får jag se om det hjälper.

Ser ut som jag blir tvungen att ge mig ut på en promenad i skogen strax. Jag orkar igentligen inte, har för ont i ryggen. Men Enzo skulle nog gärna vilja så får väll göra det för hans skull. Ska jobba idag med, men det får jag se hur det går. Är tungt för ryggen i normala fall att städa, så nu vettafan om det är möjligt. Kan inte ens packa höpåsar, då måste jag sätta mig på golvet.. Stabilt hehe
Ska ta Opeln till Gth så Kevin får hjälpa mig att byta däck på den. Den ska ju besiktas på fredag :P

Upptäckte en deppig sak idag..... Det är inge Greys ikväll!
Såg igår att det var säsongsavslutning på Despan, och då brukar det alltid sluta med något jättespännande. Så då kom jag på att Fan, de va ju skitspännande på Greys förra veckan.. Och mkt rätt, det måste ha vart säsongsavslutning då :P Bajs

I morgon kommer baby hem iaf :) me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0