Måndag

God morgon!

Underbaar dag, not hehe. Hatar måndagar, känslan av att bli lämnad :(
Tur veckorna går ganska snabbt, snart julledigt vilket betyder att jag får hem baby i två veckor :)

Igår så klev jag ju upp tidigt igen då, efter en halvt sömnlös natt. Min rygg tar kol på mig :p
Fixade stallet och när jag kom hem hade Tobbe redan rastat Enzo, riktigt skönt. Bara att krypa ner i soffan :) dagen bestog sedan utav cod blandat med matlagning och lussebullsbak! :)
Tog en ride till mohed innan Bingolotto för att hämta vinterdäck till opeln också.
Vann inte ett skit på bingon, men ja va skrämmande nära att vinna 100 000 på resor! Irriterande nära... Men snart måste vi vinna :)

Två av våra lussebullar, min vs Tobbes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0