Måndag

Då var den helgen över då :P
Helt okej helg, med en del missöden haha.
I lördags så blev det ju lite fest. Frille och Johanna kom hit först, och hade ett nytt spel med sig.
Efter ett tag kom även Robin, så då var vi 4 så vi kunde spela. Så jävla roligt spel :)
Jonas och Idah kom förbi också så spelade vi igen. Ännuroligare när man var fler :D Och idahs bilder hahahahaha :)
Blev krogen för oss som inte skulle iväg och jobba på söndagen ;P
Och det var gaaanska tråkigt måste jag säga. Träffade typ inte på en enda människa jag kände, så va nära att dra hem flera ggr. Börjar bli för gammal för krogen, märktes ännu tydligare igår.
Blev kaos sen när jag träffade på min andra hälft också... Oväntat, men söndagens allvarssnack kommer förhoppningsvis leda till en förändring. Nyårsfirandet hoppar vi nog över iaf, om man säger så. Eller vi snackade om att ska vi fira på nått vis så blir det med Barnskumpa från ica ;)

Är trött som en Gnu idag, hade lite svårt att sova inatt.
Ser på Greys nu och sen ska jag åka till gth och hjälpa kevin med nått.
Det här blir en jäkla stressvecka... Kanske därför jag sovit dåligt inatt. Jag har legat och tänkt på altt som jag ska hinna med, och då får jag panik. Höt börjar ta slut igen! Jag blir galen, de va inte ens en vecka sen vi rullade in den jävla balen. Fattar inte hur det kan gå åt så himla mkt, lussi äter ju knappt upp den hö jag lägger in i boxen på kvällarna, hon har aldrig vart stor i maten liksom. blir galen på det, vi gör ju inget annat än å åker och hämta massa hö. Kanske vi skulle ha haft en shettis som sällskap istället, dom kan ju inte äta så mkt liksom :P




Kommentarer
Postat av: Ida

Ja men det finns ju mycket att göra bara man är

På för det :) vi har ju laserhallen och alborgen tex

Som vi har sagt att vi ska åka på nångång:p



Vi får ha mkt spel kvällarn nu när alla är hemma :)

Sen så tror jag att det är lättare för dom andra

Att hålla sig nykter när dom vet hur Tobbe har det och

För respekt mot honom

2011-12-19 @ 12:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0