Måndag

Ja fyfan, måndag igen..

I lördags så satt vi typ bara i soffan och spelade cod och såg en film. Ganska jäsigt ändå, vi kan umgås ensamma utan att vi blir uttråkade liksom :)
Men vi åkte iaf en sväng till Coop för att handla lite middag, och även handla till söndagen. Det blev fläskfile och klyftpotatis :) Efter maten så startade vi cod igen, och satt och spelade tills  Jonas och Idah kom hit. Jag slängde ihop lite knäck och sen satt vi i köket och pratade resten av kvällen. Trevligt :)

Söndagen spenderades också i soffan ;) Förbannade till tusen, känns som vissa fuskar som fan. Det går ju tom att köpa fuskpaket... Orka :P
Efter ett antal timmar så bestämde vi oss för att laga till middagen, som skulle bestå utav wook och nån wookmix påse som vi hade köpt. Men efter vi hällt i wookmixen och de så smakade de fan vidrigt. Tyckte jag iaf, Tobbe tyckte det var skitgott. Tur de så han fick goda matlådor. Men jag kunde verkligen inte äta det, var nån eftersmak i som gjorde att jag blev illamående... Så jag tänkte skita i att äta, för orkade inte laga nån ny mat. Men baby accepterade inte det så släpade med mig på Sibylla istället, sötis ;)
Spelade bingolotto i vanlig ordning sen, var sjukt nära att vinna den här gången med. Men nä, Nada..
Åkte och tog in hästarna efter det, och sen såg vi en film i sängen innan vi somnade :)

Har ju vart tokförkyld hela helgen, nyser ihjäl mig bara jag går utanför dörren. Och nu har jag börjat få ont i halsen med. Dunderförkylning på g maby.
Tur som är så är ryggen lite bättre iaf, tabletterna hjälpte nog lite. Men har fortfarande ont, men inte när jag sitter ner liksom. Så de är ju skönt :)

Vill bara att dagen ska gå undan nu så jag får åka och ta in hästarna och sen hem igen. Snart helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0