Lördag

Tog bort förra inlägget jag skrev som va en aning Ont ;)
Efter några timmar har jag lyckats lugna ner mig så lika bra. Så folk inte tror att jag är mer rubbad än jag är ;P Tycker ju om Tobbe trots att jag blir så galet irriterad ibland ;P

Nyss hemkommen från lite shopping med mammsen. Började med systembolaget, och gissa vaaaaaad! Dom hade Somersby PÄRON! :D oh happy day
Har bjudit över Frille och Johanna på lite mys som ska avslutas med krogen :) Blir ju vad man gör det till och förhoppningsvis är de rätt lugnt på Olles nu dagarna innan jul liksom ;) Jonas och Idah ska komma förbi en sväng också efter deras Julborg :) Men vet inte hur de skulle göra med krogen och alkohol liksom, dom kör det lugnt :)

Har tagit Omeprazol nu mot min stressade mage haha. Ska väll röja lite så jag bara kan fixa till mig lite sen :) Inge avancerat, vet inte ens vad jag ska ha för kläder på mig ;P Tråkigt bara att jag inte kan gå i klackskor längre, så sjukt snyggt ju. Spelar fan ingen roll vad man har på sig för kläder bara man har ett par snygga skor ;) Men nää. Kan inte ens ha foten i en böjd vinkel längre, det känns bara fel. Har ju bara skapligt höga skor med så lär ju skämma ut mig själv om jag kör på ett par sånna ikväll ;)

Ha en trevlig kväll allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, riktigt roligt var det:p



Ja det är nog bäst så för er men det kommer inte bli lika roligt :(

2011-12-19 @ 10:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0