Tisdag

Slänger väll in ett inlägg idag med.
Gick inte skitbra att sova inatt. Hade mitt lilla äckel här, men han verkar inte alls trivas här :/ Vägrar ju gå in i lägenheten.. Bra tecken haha.
Blev lite hängig på eftermiddagen igår, huvudvärk och trött. Så mamma skjutsade hem mig efter vi hade vart och handlat. Och kvällen spenderade jag på soffan. Gjorde lite mat bara, duktig som jag är. Grönskaker med chilisås och ris.
Fick ont i halsen innan jag skulle sova, eller inte ont igentligen. Men det känns skitobehagligt. Känns som typ sandpapper i halsen, helt snustorr. Allt smakar skit, specielltl vatten. Så ja, det kan vara en anledning till att jag knappt sovit inatt. Det och att jag inte vågat röra mig för att sängen håller på och brakar, och att jag är ensaaam :(

Klev upp ganska tidigt, fast jag igentligen ville sova länge så dagen går. Vill ha torsdag nån gång! Gick ut med Enzo, som hela tiden drog bort mot dit vi bodde förr. Känns ju bra haha. Satte mig i parken och kastade lite pinne med han för att han skulle bli glad, och det blev han. Tills vi gick upp i trappuppgången. Slutade med att jag fick bära upp honom för han vägrade att gå. Kan ligga nått i att han måste ha "blöja" på sig så han inte markerar revir eller nått här, litar inte på honom. MEn ändå, det har han haft mkt förr och inte har han vart så här jollig. Äter inte ens :P Och kutade direkt in till sängen och la sig när vi kom in. Stackarn, men inte kul med markeringar på nya soffan heller så han får helt enkelt lära sig att ha den på sig :P

Vad har denna dagen att erbjuda då? Ska åka in med babys bil till verkstaden vid 2, sen ska jag till läkaren i bollnäs vid 6. Hur nu det kommer att gå, känner mig inte frisk direkt med halsen och allting.. Men men, lika bra att åka dit, får ju betala ändå. Måååste städa och tvätta också, men när ska jag orka det ?


Kommentarer
Postat av: Ida

<3 jag är glad för din skulle också, att du hittat en karl som du känner sådär med som du skrev i förra inlägget :}



Jag har också ont i halsen, även feber... suck. missar massa jobbpass=peningar och även dressyrpasset på torsdag :{ hatar att vara sjuk.. Krya på dig vännen och smsa till mig när du kommer från läkaren!

2011-08-23 @ 11:55:33
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0