Onsdag

Oh my vilken natt.
Jag har ärligt fan inte sovit nånting. Typ korta snuttar till och från har jag somnat till, men så pass att jag inte ens hunnit drömma nått :P Blir man ju jävligt pigg av..
Blir nog eventuellt inge jobb idag, eftersom jag känner mig febrig. Inte på värsta viset, men tillräckligt för att jag ska ligga på soffan hela dagen. Tur att äcklet blev kvar i vågbro igår, hade inte orkat gå ut med honom nu :P

Nä usch, va ska jag göra idag då? Har en vidrig lägenhet, och en skaplig tvätthög. Men orkar jag ? Tveksamt på den faktiskt. Kanske hinner i morgon om jag får sova lite inatt istället. Orka vara sjuuuuuuuuuuuuk. Jag och Tobbe ska ju göra en massa saker, då kan ja ju inte vara sjuk :( bajs

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad ska du och gubben din göra då?

2011-08-24 @ 15:07:34
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

Nä jag vet inte vad det är för fel. feber på 40 grader. tror jag dör lite hahaha.

2011-08-24 @ 20:09:51
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0