Måndag

Har inte hänt mkt här på ett tag. Men eftersom Tobbe har semester så har vi knappt vart hemma nått alls sen vi flyttade in.
Har iaf ny lägenhet, ny soffa, nya andra saker och vi trivs :)
Direkt efter flytten drog vi till Fagersta i 3 dagar och hade det trevligt vid kabelparken, sov över i ett hus hemma hos Lisa :) På torsdagen hade vi tacomiddag och firade Tobbe med tårta och grejer. Han fick också en present av mig, en halskedja i silver. Tycker det är så snyggt på killar :)  Supermysigt stället iaf, med kossor och påfåglar och allt möjligt ;) Grabbarna var ju tvugna att gå in till tjuren också innan vi drog hem ;P
Efter det så var det bara hem snabbt och duscha och packa om för att åka ut till Axmar och spendera helgen i Axels stuga. Blev inte mkt på fredagen för min del som var sjukt trött, de andra festade på till 4 på morgonen.
På lördagen så blev det finmiddag på Axmarbrygga lite för att fira att baby fyllt år eftersom de flesta av dom som var med där inte var med oss i Fargersta när han igentligen fyllde. Han fick också resten av mina presenter efter middagen, 3 par kallingar och ett skärp :)
Kvällen slutade i urspårning, jag nakenbadade med Frille och Jonas. Sen festade vi vidare innan jag blev trött och tog en liten powernap på golvet. Skavis flyttade mig till sängen och sen kom Idah och gjorde mig sällskap. Vaknade och kikade ut genom fönstret där grabbarna stog och slet av sig tröjorna och började klättra i träd. Ut och plocka fram videokamran, 5-6 på morgonen så spårade festen ur värre än någonsin och årets bästa film blev till ;) Mycket NAKET hahaha. Hemligtstämplat material, den filmen.

Veckan därpå var vi mkt hemma och fixade med lägenheten. Hade trerätters här hemma med, Frille, Johanna, Mange och Nisse :) Riktigt trevlig kväll, med wok mm :)
Dagen efter så drog vi till Gävle och handlade lite saker till lägenheten. Eller en hel del saker hehe. Mysdag :) Stannade på Citygross innan vi åkte hem för att handla mat och sånt till helgen.
Helgen spenderade vi ute på Enskär, massa alkohol och sol. Superhelg :)

Denna vecka bli luuuuuuuugn, det kan vi behöva :)
Idag har vi bakat kärleksmums och grahamsbullar. Gotta!
Ska börja med maten nu också, kycklinggryta med ris. Så underbart gott! Blir väll en film på det sen och lite mys :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Roligt att ha er där! :)

2011-08-21 @ 13:49:38
Postat av: kim

ja det får vi göra om :)

2011-08-22 @ 16:25:41
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0