Hemma igen..

Hemma från sjuhuset nu, eller jag har vart hemma ett tag igentligen.
Fick cykla med elektroder på bröstet, och gjorde även ultraljud på hjärtat. Men näe, hjärtat är det inget fel på. Ska få göra fler prover i söderhamn, tid vet jag dock inte än. Typ nått om blodproppar, och även rönken på lugnorna för han läkaren jag hade idag tror verkligen inte att det sitter i hjärtat. Så antigen problem med magen eller nått med lungorna.. Uscha jag vill bara hitta nått fel och sen fixa det. Orkar inte vara så här.
Och som pricken över it så är jag ju sjuk också. Mår inte alls bra just nu. Kommer nog få feber inatt, känner mig som jag brukar göra innan den skiten smäller till :P Roligt, jag som ska jobba i morgon.

Har iaf lämnat in bilen idag, tobbes. Och sen åkte vi ut med hundarna på flyget en sväng. Hämtade upp Amanda först så hon och Jackson fick följa med :) Justja, jag och Nelly åkte och smörjde in Lussi också.
Gjort allt utom att städa lägenheten och tvätta ;)


Näe usch nu ska jag bara ägna mig åt fångarna på fortet och sen blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0