Torsdag

Finally! :)

Igår så var jag borta typ hela dagen, fett trött. Kom hem från skolan typ 5 och sen åkte direkt och köpte skor till Lussi innan jag åkte till stallt för att sedan åka vidare och hämta två höbalar. Det tog ju sin lilla tid att fixa allt. Skotta undan lite skit i hagen och sen rulla in balen mm.
Skaaapligt hungrig när jag kom hem till mammsen sen. Man blir hungrigare när man är aktiv ;) och med aktiv så menar jag när jag inte ligger på soffan ;P
Blev tjockpannkaka där iaf, och sen Greys och off the map :)

Upp tidigt idag, ut med äcklet, lämna äckel på Gth och sen ta ut pengar till Hovslagaren.
Men nu har hon nya fina dojor iaf :) Och jag har nog världens bästa hovslagare, duktig på att sko och supertrevlig :)
Hade igentligen tvättid mellan 12-16 så jag fick gasa som fan hem för att hinna stoppa i tvätten. Kom ner till tvättstugen 12.15 och då är de någon som håller på å tvättar. DÅ BLIR MAN GLAD! det står att någon annan får ta tiden om man inte har börjat tvätta inom 30 min. Lugna sig liksom...
Men som tur var så hade någon tagit bort tiden efter, 16-20 så ja fick ta den istället. Orka trängas i tvättstugan med någon granne jag inte känner :P
Så blir till att tvätta ikväll istället, toppen :P

Så nu vet ja inte om ja kanske ska förska äta lite lunch och en åka tillbaka till stallet och fixa klart de som jag lämnade i all brådska. Ut i stormen igen då med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, har du lust att betyg sätta eller bara ge en såikt på den nya designen på min blogg? :)

Är designer och säljer designer men vill veta vad folk som läser och inte läser min blogg tycker, vore kul om du kikade och säger vad du tycker! :)

2011-04-07 @ 15:34:36
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Ida

Ja hon är så fin :) hehe. Du måste komma till mig snart!

2011-04-10 @ 15:11:13
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0