Torsdag

Äntligen är det torsdag igen :)
Synd bara att jag inte är frisk än. Ja börjar bli bättre och har nog inte feber fortfarande men sjukt ont i huvudet och mår illa och är yr. Halsen spökar också. Men det tar sig och jag hoppas jag blir bra Fort för jag måste ju jobba! Har inte orkat de i veckan som kanske förstås. Att städa är fan tugnt jobb, jag orkade knappt gå ut och flytta bilen här efter datumparkeringen...

Nu håller jag på och tvättar. Tur som var så hade jag inte missat min tvättid! De hade vart katastrof kan jag säga hehe.
Så om några minuter ska jag gå ner och hänga tvätten. Kanske äta lunch också? men Vad? är inte sugen på nånting, men äta bör man ju :P Soppa kanske.

Sen ska jag duscha också, fräscha till mig lite och skrubba bort mitt illamående. Ikväll kommer ju Tobbe hem så då blir det mys :)



Synd att man inte orkar vara ute i det fina vädret.
Mitt huvud känns som de ska sprängas i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0