Tisdag

En dag närmare Torsdag! :D

Idag så är man ju ledig från skolan. Men det betyder ju inte att man inte måste plugga, för de måste jag ändå...
Ska leta efter böcker till nya kursen också, känns ju skitbra! Pengar pengar pengar.... på massa skit :P Epistemologi liksom, vafan ska man med de till ? Så känns det just nu.
Men men.
Nu idag ska jag börja leva på soppa tror jag. Soppa och Cola zero! Ja är så jävla trött på mitt fettofejs.. Så nu ska jag fan Banta, skitsamma att de är ohälsosamt. Nått drastiskt måste göras, orkar inte med att se mig själv i spegeln förfan. Jävla ansikte, tänk om man vore lika stor eller liten överallt. Men orka ett giantfejs på min lilla kropp........

Med det sagt så vill jag också tala om hur mkt jag hatar vissa människor. Döden till er. Man gör inte så här...
Jag ska starta ett eget parti och införa ett nytt straffsystem. Det brott man gör mot andra ska man själv bli utsatta för. Alltså, den som gjorde de här ska tejpas in i en kartong och lämnas att dö. Gärna samma storlek på kartongen. Vidermänniska!



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12832262.ab


Kommentarer
Postat av: Ida

Usch hemskt. Var väl i Gävle tror ja

2011-04-08 @ 10:58:49
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0