Tisdag

Wohoo Grattis till mig :D

Igår efter skolan så åkte jag och Nelly och handlade en massa. Har nog aldrig haft så mkt kassar med mig hem någon gång. Vi fick också med oss Amanda från vågbro där vi hämtade giant bunken som var till smörgåstårtasmeten. Vi kikade på total blackout och skrattade skiten ur oss innan vi hjälptes åt med att göra smörgåstårtasmeten. Så nu står den redo i kylen för att smetas på brödet och garneras. Så de ska ja väll ta tag i snart men ja måste ju blogga först ;P

Får se vilken tid det bli kalas idag, jag måste städa innan. Vet några som kommer vid 7 iaf. Great :)  Ska hinna baka till en ananaspaj innan och en rulltårta av maräng. Får se om de går åt helvete, har aldrig provat de innan och vet inte ens om de går att göra. Spännande ;) 

Redan några som skrivit grattis till mig på fejjan ;P Finns några själar därute som kommer ihåg min födelsedag trots att de inte står på Facebook ;) Bra jobbat tycker jag för ja är skitdåligt på att komma ihåg. Facebook påminner en alltid ju ;P   



Tur man inte blir snyggare med åren, de hade ju vart katastrof ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ingen kom ihåg mig på Facebook förra året. Haha.

2011-04-13 @ 21:52:15
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0