Söndag

Nu var den här helgen snart över...
Helgen har iaf vart jättebra :) Utgång i fredags, CH hamnade vi på. Första gången, och antagligen sista haha. De va inte tråkigt där men fyfan va liten lokal. De va ju bara övervåningen också. Så de va synd, Söderhamn hade verkligen behövt en ordentlig nattklubb som har öppet fler dagar än bara lördag. En fredag på Olles är ju katastrof, där såg de ut att typ vara 5 pers när vi gick förbi. kul :P
Jaja, kul lyckades vi ha ändå ;P
Lördagen sen var man ju skapligt sliten. Åkte och släppte ut hästarna på morgonen först, sen när jag kom hem halvt dog jag i sängen igen. Mådde APA :P
vi drog oss tillslut till soffan iaf för att svulla lite och se på film. Sen åkte jag på Kalas hos Amanda som fyllde år :) Kom iväg ganska sent därifrån och fick skjutsa lite folk innan jag åkte till stallet så typ strax före 9 kom jag hem igen och då gjorde vi hamburgare och sen såg vi på film och somnade :)

Idag så sov vi gaaanska så länge hehe. Och sen så åkte jag till gth och hängde lite där innan hela ligan begav sig ut på flyget för att se kevin testa sin Camaro för första gången :) Riktigt kul att se, och vilket härligt ljud. Sommar! :D Jonas och Idah kom förbi och kikade en sväng också, liksom några andra människor ;P trevligt trevligt.
Nu har jag diskat och fixat här hemma. Ska duscha en snabbis innan de är dags för sthlm - båstad och vänta in min baby som är påväg hem från sundsvall och förhoppningsvis kommer snart! :)

Skola i morgon, Hurra..


Kommentarer
Postat av: Ida

Konstigt att läsa "min baby" ;) men kuuuuuul!

2011-04-10 @ 21:59:16
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0