Onsdag

wohoooo, redan onsdag! And it feels good ;)
Igår pantade jag alla mina flaskor här hemma. Hade tre säckar totalt med colaflaskor och cider/ölburkar. Blev lite cash där som ja ska använda senare idag när jag köper skor till min pålle. (Y)
I morgon kl 10 kommer hovslagaren och de ska bli skönt att få det överstökat måste jag säga.
Efter pantningen igår så blev det middag i vågbro innan vi kollade på Despan :) Kung!

Idag ska jag till skolan... Lika spännande varje gång :P Hoppas verkligen att denna föreläsningen inte bara är kattskit. Ja får ju ändå åka ganska långt för att ta mig dit, nästan två timmar fram och tillbaka för 3 timmars föreläsning. Då vill man att den ska vara värd besväret också.
Men ska få låna mammas bil idag iaf för ja ska åka och hämta hö halv 6 ikväll och finns ju en risk att jag inte hinner hem om jag måste åka tåg. Så de tackar jag för!

Ikväll blir det sedan Greys och Off the map :) Sen ska jag sooooova så gott för i morgon är det äntligen torsdag :D som jag längtat! :)

och en sista grej. Va tycker vi om detta ? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!



Vad hände med det tropiska klimatet vi skulle få pga miljöförstöringen?
Inte så himla bra det heller.. Men om klimatet ska ändras vill ja hellre ha det tropiskt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja med ;)

2011-04-08 @ 11:00:08
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha ja med ;)

2011-04-08 @ 11:00:09
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha ja med ;)

2011-04-08 @ 11:00:10
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0