Onsdag

Ååååh kill me!
Har fan inte sovit nått alls inatt, legat halvvaken och vridit på mig hela tiden...... Kändes ju helt underbart att kliva upp typ halv 6 i morse!!!! Jag är så jävla förkyld, och sjukt ont i magen så frukost är bara att glömma. Det spöregnar ute, KAN DET BLI BÄTTRE? 7 tåget eller inte 7 tåget ? Är det verkligen värt att sitta på ett fullsatt tåg, för att sedan vandra ut i regnet 25 min till skolan. Ja har inget paraply, men regn och att bli nerkyld har jag hört är bästa boten mot förkylning! eller ?

Idag är Ingen bra dag.

Men vi ska ju träffas i gruppen och komma fram till 5 intervjufrågor, men då är också frågan om de är Värt det?
Jag kan fan skriva dom frågorna själv, bara jag slipper ut och promenera i regnet och sitta på ett syrefattigt tåg just precis idag! Bläääää.

Positiva bloggen här va ;) Men jag är så trött på skolan, så jag vet inte om min kropp medvetet gör att jag mår dåligt, slår fan aldrig fel att jag inte kan sova innan skolan. Ja önskar jag kunde hitta ett jobb som är mer värt än den här utbildningen. Och Donken eller TP ligger tyvär inte på den listan så jag är väll körd :P

Hoppas jag mår bättre till ikväll, för då kommer något som gör mig glad iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0