Måndag

Idag är det kräkmåndag igen.. Hatar måndagar, speciellt när man måste till Gävle :P
Börjar ju ny kurs idag, känns ju braaaa. Not!
Snart överväger jag om ett jobb på Donken skulle vara mer värt än detta, jag är verkligen helt sjukt trött på skolan. Så jäkla drygt att fatta nånting och ligga efter ungefär i alla kurser..

Helgen har iaf vart nice. Massa mys och i lördags träffade jag bästa Ida för en fika :) Vi hade mkt snack att ta igen. Senare på kvällen begav jag mig hem till Ellen och vi drack lite och kikade på Småstadsliv.
Pallrade oss till Olles sen där vi fick köa typ en timme.. Skojar inte heller, de va fett med folk ute och de hade ja inte räknat med eftersom de inte var löningshelg. Men nu vet vi, man måste ALLTID gå i tid om man vill komma in. Va väll därinne knappt en timme och sen drog brandlarmet igång. Alla fick gå ut utan jackor, jag flippade, trevlig och glad som jag är ;) Men Kevin fixade iaf så vi alla fick våra jackor ganska snabbt, och jag hade ju en personlig värmare därute så ska väll inte klaga ändå ;)

Söndag var bara mys, och fett. hehe Kollade på en sjukt bra film på 4an och sen blev de läggdags direkt efter den. Sjukt slitna :P my man åkte 4 inatt, alltid lika trevligt. Och sen hade jag stoora problem att somna om trots att jag var trött. Skitont i magen :P skumt de där.

Nä nu ska jag plugga, och be en bön att veckan går fort så det blir torsdag snart :)


Kommentarer
Postat av: Ida

vad hette filmen?!

2011-04-04 @ 23:06:15
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

JUST ja. den ville jag seeee ! får försöka få hem den ;d

2011-04-05 @ 11:47:37
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0