Vilken daaag

Är så sjukt seg. Men som den vana festaren jag är så vet jag att de inte bara beror på festandet igår. Jag brukar inte bli så här jäkla trött. Huvudvärken beror nog på spriten däremot ;P
Men vi konkade ju ganska mkt tunga möbler igår så man är väll lite mör. Min kropp får en chock varje gång jag rör på den. Och min rygg får en chock redan när jag funderar på att lyfta något eller böja mig ner. Helt fantastiskt är det (Y)
Vi har flyttat det sista idag med. Jag trodde vi var klara igår men så fel jag hade :P Kevin och Nelly kom och hämtade upp mig vid lunchtid och så åkte vi ut till Ale och rotade fram de sista prylarna som skulle med till city.
Så nu äre iaf klart! Tror jag :)

Ikväll blir det tvhäng med chips och cola i vågbro. Mamma och stefan åker iväg och campar lite och jag ska hjälpa nelly med läxan. Så sover över där inatt, kanske jag kan sova ostört jag med :) loveli

Måste bara ta in hästarna först. Så jag sitter och väntar ut tiden nu. Kan ju inte ta in dom för tidigt men 8 siktar jag på. Vill ju inte missa parlamentet halv 9. Och de är föresten mörkt redan nu så hästarna går nog bra att lura med sig in ;P

Snart Mantorp! ♥



Vårt tält förra året.
Det var där festen ägde rum ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0