Torsdag

Oh happy day!

Sovit bajs dåligt inatt med, alltså de e så äckligt. Jag vaknar på nätterna och ser massa skumma saker. Börjar fundera om ja e psykiskt störd eller nått ? Eller så behöver jag sällskap ?
Har funderar lite över de och dom gånger jag inte sover ensam, då har jag inte alls dom här problemen. Så jag kanske är rädd att sova ensam ? haha. Liksom aldrig vart de förr, men man börjar ju bli lite till åren :P

Har iaf vart på sjukan nu, och pissat i en burk.
Har urinvägsinfektion som har gått upp lite i njurarna. Men ja är lite tveksam till de eftersom ja tror att ja har ont i ryggen och magen för att de e träningsvärk eller nått :P Gjorde ju inge ont när läkaren tryckte heller för han tryckte ju inte där jag har ont. Smartass.
Fick iaf antibiotika, som man skulle ta med mat, men inte ihop med saker som innehåller mkt vitaminer eller mineraler osv. Haha OK, så jag har nyss pillat i mig pulvermos för de e ju ändå inte så jävla mineralrikt ;P
Har även läst bipacksedeln till tabletterna, och man blir ju fan nervös. Står att man kan få massa konstiga biverkningar och då ska man ringa läkaren direkt, LÄTT när man är i danmark. Och läkaren sa också att jag skulle ringa om jag fick hög feber och kände mig jätte dålig. Men då frågade jag hur jag skulle känna skillnad på om ja är dålig pga njurarna eller förkylningen ? Men han sa att Det märker du! Vafan ja känner mig ju allmänt skitdålig nu redan ! ont i halsen och känner mig halvfebrig, öm i kroppen, yr.
Och i papprena till tabletterna så står de att om man känner så, så ska man sluta ta tabletterna omedelbart.
Toppen..... Får hålla tummarna att jag inte dör i danmark, det verkar ju livsfarligt att ta de här tabletterna.

Nä nu måste jag göra ett ryck om jag ska hinna med allt. Packa ihop Enzos saker först, och sen åkte till vågbro och stoppa mina kläder i tumlaren så de hinner torka.
Sen till Gth och lämna av Enzo, och vidare till stallet för att rida på gubben.
Är just nu glad att han bara får skrittas, med tanke på mitt så kallade allmäntillstånd.
Men att stretcha honom efteråt kommer bli jobbigt, även att kratsa hovarna eftersom jag inte kan böja mig ner utan att dö av smärta typ (Y)  Jag ska aldrig mer Bada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0