Torsdag

Blää ja orkar inte.
Så sjukt trött idag. Ja hade ju precis lyckats somna typ när de va dags att vakna igen. Great.
Drömde även en sjuk dröm, kan ja få drömma fina drömmar någon gång ? Ja vet vad jag vill drömma om ;)
Och vad är det för fel på the Voice ? det är ju inte direktsänt, dom visar bara massa gamla klipp :P Ja vill se the real deal juuuu.
Och mitt huvud värker av de där vetenskapliga artiklarna. Ja blir galen, jag har inte ens hunnit med att läsa alla. Snacka om superduper stress! Ja förstår inte ens vad som står i dom, bara lite grann. Och när man är trött så fattar man ju ännu mindre.. Orka! ja tycker vi kan välja en utav dom och sen bara läsa den. Istället för att läsa alla och sen välja. Man har ju inte tid att läsa hur mkt som helst bara för att de är kul ? de ärinte ens kul. blääää

Har kokat ett ägg, som är på kylning nu. Så det ska jag äta till frukost. Har inte så mkt att välja på, en knäckemacka kanske jag kan rota fram också. Blev ingen ork över till att handla igår med allt plugg och stall å så. Man blir ju trött och behöver sova också.. Usch ge mig tågresan heeeeeeem!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej. hur kan du göra i helgen då?

2010-09-09 @ 11:47:09
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0