Tisdag

Godmorgon!
Hemma i sverige igen nu.
Eller vi kom hem till sverige igår vid 11 typ. Skulle ha kommit på natten igentligen men av en viss anledning så missade vi färjan som vi skulle ha åkt med igentligen. Alltså inte 23.55 färjan (som inte ens fanns) utan 22.30 färjan som Alla andra.
Men men..      vi kom ju hem iaf.

Helgen då, Den har vart jätte trevlig :)
Filmkväll, damnolla och racing ;P
Kevin skrapade hem 2 pokaler ;P Men Jocke den jäveln vann ju så han utökade sin ledning i mästerskapet ;P Damn! haha. Näe bra jobbat Jocke :)

Idag ska jag iaf städa ur MG.n eftersom dom kommer och hämtar den idag. Och så ska jag väll städa på Gth med, kanske halva iaf. Bra nog skitigt där nu. Men jag ska rida senare också, båda pållarna tänkte jag för de va länge sen jag satt på stumpan nu. Och fint väder är det ju också :)

Bilder från helgen åker väll upp på fejjan senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0