Tisdag

Råkade hoppa över att uppdatera måndagen. Men ja hade fullt upp, och hann ändå inte med att göra allt jag hade tänkt. Började med att sticka till stallet och rida och luncha. Sen åkte jag själv och lunchade på aspendos. Vidare till gth därifrån, en snabbis bara och sen åkte vi till fotografen och tog idolbilder på Kevin. Eller fotografen tog, jag bestämde hur de skulle se ut ;) hehe Sen till ett annat ställe med Nelly. Tillbaka till Gth, följde med Kevin till Meca och plockade ihop alla saker sen invigningen. Spelsimulatorer å sånt. Riktigt tugnt var det och de va tur att både jag och Nelly följde med. Man behövde inte gymma nått den dagen om man säger så :P
Efter det så åkte vi ut till E-center och handlade lite färg till mitt hår och tacos. Jag och Nelly åkte och solade medans mamma och Kevin fixade mat. Sen blev det Idol på det. Efter Idol så åkte vi ut till cfl och tog lite kort på Audin och Kevin. Försökte iaf, det var inte helt lätt att få till det även fast Amanda har bra systemkamera :) Och kallt så in i helvete var det också! Folk som gick förbi måste ha funderat vad fan vi höll på med, trailer och grejjer liksom. Men de va intressant ;P
Sen tillbaka för att se resultatet av Idol. Och Sebastian gick inte vidare :( bajs !
Ja de var den dagen det, och jag han inte plugga och inte färga håret. Så denna dagen blir sjukt stressig.

Ska till stallet först, men hinner inte rida idag. Har tvättid mellan 12-16 :P Får plugga lite medans tvätten är i, och sen ska jag hinna med att färga håret och sola en gång till också. Blev fan blekare än jag var innan jag solade :P Idol är det ju också, får man inte missa. Men snart är vi på väg söderut, och då kan man slappna av :)

             

Det var soligt och fint :)                Såg en skitsöt fölis. 

            

Bilderna blev bättre med Amandas kamera haha ;) Min mobil höll inte riktigt måttet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0