Tisdag

Godmorgon alla pigga, själv är man ganska trött.
Hade så svårt att somna igår fast jag var skittrött efter att ha klivit upp kl 5 och sen vart i skolan heeela dagen och sen hängt på hällåsen bilbingo till 10 på kvällen. Och inte fan vann ja nått heller eftersom de satt en massa galningar i flera andra bilar som fuskade big time! Nä men på måndag, då ska jag vinna 17 tusen.

A juste, ja har ju inte bloggat på ganska länge kom jag på. Helgen blev till att börja med inte alls tråkig. Ida och co kom och hämtade upp mig och så åkte vi till bollnäs och mötte upp Karin på stan :) Vidare till Nytorp sen och kollade in nytorpsdagen, fast jag var mest intresserad av Steppis :D <3 Fick en liten puss på halsen också av sötisen :)
Blev tacokväll och party senare, som avslutades på tranan. Eller Karin avslutade i diket höhö ;) Men de va jätte roligt iaf :) Men som Ida skrev, man känner sig lite Old. Satt ner och snackade mkt mer än man brukar göra, och medelåldern var nog 18, vi var för några 20+ för att höja den ;P Men de blir som man gör sig och ingen av oss gick direkt dit för att hitta mr right hahaha ;) Så va spelar de för roll igentligen hur gamla de andra är :)
Ja helt klart en kanonhelg iaf! :)

Nu tillbaka till vardagen. Fan va mkt jag har att göra idag. Har nog tagit på mig lite för mkt att göra idag också. Jag lovade att rida Gubben eftersom jag var ledig, men sen kom jag på att jag faktiskt har jäkligt mkt plugg att göra, eftersom jag åker bort imorgon. Jag måste även städa på gth, så jag vet inte hur jag ska lägga upp dagen riktigt, Måste packa och tvätta också. Nä fy fan haha. Kommer bli jävligt sent idag känner jag, och upp kl 5 för heldag i skolan i morgon.
Men snart helg iaf, och Knutan! :D



Finaste killen ♥

  

 

Ja så här kan det se ut på tranan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0