Söndag

Nu är man hemma igen efter en helg nere i Skåne. Vi kom hem kl 1 inatt, stefan körde på som fan för att han skulle jobba idag.
Vi har iaf haft en kanonhelg, den kunde ha slutat åt helvete, iaf fredagen.
Kevin blev avkörd direkt efter start och kom ut sist på banan...... Men han körde upp sig till andra plats! Det var så jävla spännande, lätt bästa racet på hela säsongen :)
Det tråkiga är att det fan inte nämns någonstans att han körde upp sig så pass bra efter att ha blivit påkörd.
Andra förare står det en massa om, fast de inte alls presterat lika bra, eller bra har dom väll kört. Men att köra upp sig från sista plats, till andra! Det har ingen gjort i år :P
Ja de är tråkigt att stcc.se är så dåliga på att skriva om förarna i Jtcc. De som inte var där och såg blir ju lurade i stort sett :P Då fick jag det ur mig..
På lördagen så startade han iaf pole, eftersom han hade snabbast tid av alla under fredagens race ( no shit liksom ) Och han slutade också som etta! med några meter :)
Efter stccn så åkte vi hem direkt, tog drive in på max (blääää) och stannade typ inget mer förns vi var hemma. Så de gick ganska fort :P

Idag är det plugg som gäller, och stallet ska jag hinna med. I morgon är det måndag och back to buisness, skolan. Fan ja vill bara bli klaaaar, åtminstonde med grupparbetet så man får fokusera på tentan. Hoppas jag kan vara med på den också hehe, vore jäkligt oskönt att ha den liggandes över mig också. Den är ju samma dag som vi ska åka till Mantorp. Usch Mantorp, ja längtar dit skitmycket, men samtidigt så vill jag inte att den helgen ska komma. Efter den är det SLUT! En hel jävla skitvinter utan något att se fram emot. Kommer ihåg känslan när vi åkte ifrån Mantorp förra året. Det kändes som att någon hade dött, skit lessamt. Alla man lärt känna under säsongen, de försvinner i stort sett. Det kommer inte att bli samma sak iaf efter en lååång kall vinter, man tappar kontakten. Aaa booring haha, orka tänka på det nu :) förtidsångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0