Söndag

Ja godmorgon alla pigga och glada!
Det blev ju lite party igår efter vi hade flyttat grejjer till Björns nya lägenhet :)
va är en lördag utan fest liksom. Det va ganska roligt faktiskt, men inte överdrivet så kanske ska hoppa över några helger sen ? eller ska ja inte ? haha aaaaaaah va dryg jag känner mig idag då! spyr på mig själv :P
Men men.
Vad händer idag då? stallet iaf, ett litet trevligt måste som jag har. Kanske skulle ta och plugga lite också. Ska ju inte göra tentan på torsdag, men har ju två inlämningsuppgifter som ska in före torsdag. Inte läge att ligga efter med dom också hehe.

Ja nä, de är dul att vara dull.



Flyttgubbarna, med flytthattarna.

 

De enda bilderna från festen haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0