Onsdag

And I feel like Shit!
Ja fy tusan, vilken skitnatt till att börja med. Sen en undrar jag vem fan som kom hit och bröt av min rygg inatt !? Har så sjukt ont i nedre delen av ryggen.. Skulle sätta i ny påse i soptunnan under diskhon nu på morgonen, men nä de funka inte. Jag fick sätta mig på knä på golvet (Y)
Undrar om ritten i spöregnet igår har ett finger med i spelet. Jag är allmänt seg också, ont i huvudet, konstig i halsen, tröööööött.
Hoppas att de är några fel sjuka själar efter helgens bad, annars äre fan orättvist!
Jag kom också att tänka på att jag ser verkligen fram emot att sova på en luftmadrass på golvet i husbilen i helgen. Min rygg kommer Fetgilla :P
Och de finns det tyvär inget att göra något åt, Nelly och jag ska sova båda två på golvet. Vi har ju köpt ny husbil, och den är mkt bättre än den andra. Men det finns bara två dubbelsängar i den. Så när vi ska med allihopa så blir det trångt hehe, men däremot mkt mer sittplatser runt bordet :) Så ja de e både fördelar och nackdelar, men samtidigt så är vi två vuxna ungar i familjen så mamma och Stefan ska inte behöva ha en husbil med 100 sängar när dom för det mesta bara är två som åker iväg ;P Men finns det hjärterum så finns det stjärterum, och vi hjärtar ju racing ;) höhö

Nu dricker jag lite te iaf, mot min lilla hals. Och en ipren har slunkit med :P The voice håller mig sällskap, och snart är det dags att börjar fräscha till sig lite. Vi ska ju åka till Gääääävle, wihoooo länge sen man va dit nu ;) naat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0