Onsdag

Läge att skjuta sig själv ?
Vafan hände undrar jag ?! igår mådde jag prima, iaf ganska bra. Lite små hostig, typ som ansträngningshosta när de är kallt ute. Vaknade inatt av att jag hade så förbannat hon i halsen :S Och fröööös, vände och vred på mig hela tiden. Sen blev de asvarmt ibland, typ som de blev i min skalle igår när mamma la i blekmedel. De här kom verkligen inte lägligt, ja har Alltså feber. Jag måste ha det, jag har ont överallt, och fryser eller svettas.
Inatt när jag försökte sova så låg jag och tänkte på vad skönt det hade vart att skeda med någon, som värmer upp ryggen liksom. De va riktigt obehagligt, de gjorde ont för att jag frös så mycket. Det gör ont när jag ska dra ner trosorna för att kissa, det gör ont när jag tar på mig kläder :S Klarar inte av att ha bh idag..
Fyfan jävla bajs! Blir inge ridning idag iaf. Ska börja med att försöka att köra till stallet, yr i skallen+köra bil brukar inte vara någon bra kombo. Är det svinet jag har fått kanske ? Känns nästan så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0