Onsdag

Godmorgon, och fan va trött jag ääääääär! Ovanligt.
Kl ringde 04.30 idag, måste ha lite snooze tid.
Klev upp och duschade, fixade lunch och frukost. Sitter nu och försöker pilla i mig ägg, bläää ja e verkligen less på ägg men de är så enkelt att äta till frukost. En kopp te har jag också, den går desto lättare att få ner.
Har antecknat över lite saker på ett papper också, från ett dokument på datan. Det är åt helvete med all jävla "läxa" till idag. Jag är fan inte klar på en fläck, och ändå gick jag inte och la mig förns halv 2 igår. Kul, lagomt med 3 timmar sömn! Snaaark, om jag inte somnar på föreläsningen idag så är jag fan superwoman :P

Blääää stress jäkla dag idag... 7 tåget till gävle, gå till skolan, sitta och vänta en timme på att föreläsningen ska börja, kämpa mig igenom den, lunchpaus, grupparbete, försöka hinna med ett tåg hem, när jag kommer hem, packa och fixa stallet, diska undan lite och slänga sopor. Sen ut till vågbro och slänga in allt i husbilen och rulla söderut. Låter väll som en helt underbar dag ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0