Onsdag

Vilken skitnatt jag har haft. Varför kan jag inte sova för !? sjukt jobbigt :P

Klev upp iaf till vakna med the voice, ingen ide att sova länge nu mer. Blir ju en del tidiga mornar nu med skolan liksom :P
Just ja, måste fixa busskort, till tåget. Kommer ju åka ganska mkt vissa veckor. Måste fixa en ny dator också, en 10 tummare. Blir så mkt dötid på tåget, och när man väntar på tåget eller på att föreläsningarna ska börja. Tågtiderna är ju skitdåliga :P Så vore bra om man hade en dator med sig så kan man plugga lite under tiden så man har tid över till annat när man väl kommer hem.
Min dator är ju stor och tung, och har världens sämsta batteri. Jag måste ha sladden i när jag startar den, annars går det inte. Och råkar jag dra ur sladden när datan är igång, fast det är fulladdat batteri, så dör den inom 10 sek. (Y) skitbra!  Nej en ny dator Måste jag fan investera i.

Juste det, jag och Amanda har bestämt oss för att prova på att gymma ;) höhö
Personligen så tycker jag inte att de  är värt att gå på gym om man inte vill bli bodybuilder, typ haha. Men nu när de börjar bli dåligt väder och kallt ute så är det ingen höjdare med powerwalks utomhus. Så iaf prova att gymma nu under hösten och vintern så kan man köra ute sen till våren igen :) sommaren 2011 var de ja ;) Sista chansen för 2012 dör vi ju allihopa! Jag har bestämt mig för att dö jävligt snygg haha ;)

Och åter till ångesten över mitt håååååååååååååår. Jag hatar mig själv för att jag klippte av det. Jag lyckas ändå inte göra nån jävla frisyr så ingen ide att ha det uppklippt. Innan behövde ja inte ens kamma mig, de föll sig rätt nice ändå liksom. Men nu, nääää ja har fan inge hår kvar på huvudet. Blir en fjantig liten tofs bara om jag sätter upp det, och en knut är inte att tala om. Ett tag kände jag att jag lika gärna kan färga håret mörkt nu när jag ändå sabbat det. Funkar inge vidare att vara blondin haha, man ses som en toygirl. Och jag har inte ens sillisar, ja är förfan född blondin! (inte platina men ändå ;P haha) Orkar inte vara en leksak längre, så trött på det. Fuck you all! haha Nä nu överdriver jag, men ja är så less på tillvaron just nu..

Men snart är det race igen, Knutan! Då blir jag glad :D

Nu ska jag leta reda på några vetenskapliga artiklar att läsa och googla "att gå in i väggen" . Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0