Äntligen hemma!

Redovisningen är nu avklarad, och de gick bra. Vi överlevde, även om de kändes lite pinsamt att redovisa efter vi hört några andra som verkligen gått in på djupet, vi kastade lite macka på ytan vi bara om man säger så :P

Gick ner på stan en sväng sen och kikade, va skitnära på att köpa en kofta. Men så fick jag ett sms om att de e dags att betala hö, typ 900 spänn! Då blev jag lite snål hehe :P
När jag gick mot tåget sen så såg jag en liten chihuahua som sprang omkring ensam! Shit tänkte jag, någon kommer ju att sno hunde och ge den till en kamphund. Kollade om det fanns någon runtom som kunde ha vart ägaren men ingen kollade ens efter hunden. Så jag började att gå emot den, men innan jag hann fram så smet den ner i någon trappnedgång som stod öppen, de va nog en slags butik för det stog välkommen. Så jag hoppas för allt i världen att ägaren fanns där nere och att den kammade till sig och kopplade hunden! Fick ont i hjärtat när jag såg den springa omkring med svansen mellan benen :/ Man undrar ju va den har för ägare som inte ens märker att hunden sprungit ut, de är ganska hög stöldfaktor på dom där små hundarna också. Ja vågar inte ens lämna Enzo i bilen utan Parilla ifall någon ska ta honom. Är Parilla med så törs dom nog inte men man är ju skitorolig. Uscha stackars lilla hund :P

Nej men nu ska jag åka iväg till stallet iaf. Har vart och köpt korn på vägen hem från tågstation så nu måste jag ut med den skiten också :P Men blir inge ridning, ja är helt färdig som människa idag. På två ägg och en liten banan klarar man sig inte så länge har jag märkt, ja har ju ändå fan PW:at till och från skolan, iaf till :P Och de är ju en bit. Jaja, Idol ikväll då! Spännande :) hejja söt Sebastian! och Olle.

Fan va sugen jag är på fest då, en riktigt flippad en! De va ju så länge sen jag va ut med gänget i söderhamn nu :P Men men, man är ju busy som sagt ;) haha


Kommentarer
Postat av: Teomariann

really good site!!

2010-12-10 @ 11:24:03
URL: http://teomariann.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0