Alltså ja dööööör

Inte nog med att man ska vara i skolan fan hela dagen med tågtider å allt. När man kommer hem så spyyyyyyyyyyr man och blir helt gråtfärdig. Någon av mina smartass grannar har släpat in surströmming som förpestar heeela huset! Det luktar fortfarande, alltså va är de för fel på folk ? Får man inte festa, då ska man fan inte käka surströmming heller. Det luktar pyton inne i min lägenhet också, och jag pallar verkligen inte med den här jävla lukten. Jag äter hellre Bajs än luktar på de här! Usch , allt mitt hat på den här lukten nu iaf. Det luktar som när någon hällde ut en surströmmingsburk i vårt trapphus när vi gick på Nytorp. Men ja hoppas de inte är de som har hänt nu, men man kan ju fundera eftersom de fortfarande stinker exakt lika mkt, tänkte dom inte äta upp skiten eller ? Ja funderar på att gå ut och sätta mig och skita i trapphuset, det hade luktat bättre, Promise!
Fy fan asså ja är så gyrmt irriterad.. Det är väll inte meningen att det ska stinka Inne hos mig, genom 2 dörrar. Nä blääääääääääääääääää, när jag startar mitt egna parti sen till nästa val. Då ska jag ha som mål att förbjuda lägenhetsboende att äta surströmming. Det stör grannarna mer än en hård fest!
Nu ska jag försöka sova trotts allt äckel, har ju redovisning i morgon :P God Natt!

Så här kommer jag att vakna upp i morgon, med pjuk på pattarna.....


Kommentarer
Postat av: Webste Builder

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2010-12-10 @ 07:44:42
URL: http://www.webste-builder.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0