Tisdag

Har gått jävligt lång tid nu sen det hände nått här hehe. Datan glöms lätt bort när man är på race, och igår var jag för seg för att orka blogga. men men, ingen som gråter över det hehe.

Tänkte iaf dra lite update från helgen.
Vi åkte ju på onsdag efter lunch. Lite senare än vi planerat, som vanligt. Tog donken innan vi åkte ut på E4an men jag fick bara i mig 2 nuggets. Mådde ju inte skitbra.  Vi stannade på valbo och handlade mat och grejjer. Jag han även få med mig en ny bh därifrån.
Kom fram till banan runt 8 på kvällen. Då blev det läggdags för min del, helt slut.
På torsdagen så åkte vi iväg och handlade lite mer saker på citygross. Fick med mig ett par lackleggings därifrån med, fast från en klädaffär som dom har i samma hus. Inte från citygross hehe.
Sen satt vi mest i husbilen och kollade på tv och tog det lugnt. Iaf jag, inte så pigg den dagen heller.
På fredagen så var det racedags och jag fick tvinga mig ut ur husbilen för att kolla på kevin. Gick väll sådär för honom. slutade 4a i race 1 och de är väll okej ändå med tanke på att hans bil var absolut tyngst. Andra faktorer spelar ju roll också varför kevin inte kunde vinna men men..
På kvällen sen blev det grillat ute i det svinkalla tältet. Och Idol såklart!
På lördagens race blev kevin såklart påkörd, Fatta man ju! Vissa har svårt att hålla sig till reglerna i jtcc, och ingen verkar bry sig. jaja. Det gjorde att kevin blev 3a totalt i sm Igen! Lite surt, men ändå väntat med tanke på omständigheterna. Blev ett spännande stcc race också, och Göransson segrade totalt!
På kvällen så käkade vi lite tacos, men sen blev det lugnt. Vi kollade på tv och så kollade vi läget lite i depån. Blev inge fest det här året, jag va sjuk och orkade ingenting, och Kevin och teamet skulle ta de lugnt för de va körning på söndagen. Så kanske inte den roligaste helgen i år..
Söndagen var nog mest spännande måste jag säga, när kevin skulle prova på att köra stcc :) Och jag måste säga att det såg ganska bra ut ;) Vi satt och hejjade på den inglasade läktaren haha. Åkte väll därifrån vid 6 kanske, jobbigt att säga hejdå till alla och åka hem för sista gången i år. Kom hem till söderhamn 1 på natten, helt slut som människa. Och sjuk är jag fortfarande.. (Y)
Ja det var helgen det. Juste, Måns Slemröv var ju där i tältet också, I saw him ;)

Nu ska jag åka till stallet :P



Ja tror snickar Matte glömde vattpasset hemma.
Hans husbil stog rakare innan han pallade upp den med några plankor haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0