Tisdag

jag ooooorkar inge meeeeeer!
Fan vilken pissapa vecka! Helt seriöst, de får fan vara nog nu..
Trött som ett fan idag, och det är bara Tisdag. Även att jag har fått Uvi Igen !? whats up med de liksom? Inte heller kommer jag kunna gå till en läkare och få pencillin eftersom jag går i skolan varenda förbannad daaaaag! Åh jag är så sjukt less nu, jag kommer inte kunna få medicin förns nästa vecka typ, och sist jag fick Uvi så gick det upp i njurarna direkt och jag blev sjuk.... De är ju förfan farligt. Går man me de för länge kan man få blodförgiftning och dö :P (Y)  Nä fan jag orkar inte mer. ANUS!

Det enda över huvudtaget positiva med den här dagen är att jag får åka med mormor och mamma till gävle så jag slipper tåget kl 7 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0