Tisdag

Godmorgon alla glada. Själv är jag inte så jätte glad eftersom jag har vart uppe i snart 4 timmar redan, det är inte Okej :P
Höll på att missa tåget också, men jag han precis typ för det var lite försenat. Ibland har man tur *host*..

Sitter i skolan nu iaf, har svinont i ryggen av min tunga väska. Man går ju som en ostkrok med den på axeln, men what to do ? Måste ju ha lilla Honey med mig ( datan ) och det blir ganska packat i väskan då med vattenflaska och matlåda mm. Ska skriva ner lite anteckningar nu, och invänta Magda och Nathalie för lite föreläsning som börjar kl 9.15. Efter den ska jag träffa min grupp för lite grupparbete och sen får jag äntligen åka hem igen. Får se vilket tåg jag hinner med, men jag siktar på 4 tåget eftersom jag måste hem och baka smörgåstårta. Helst innan DH börjar ;)



Trött och jävlig. Orkar inte ens sminka mig längre för jag vill kunna klia mig i ögonen när jag vill..
Vet inte vems mössa jag har på mig heller, hittade den i vågbro och hade ingen egen så, va gör man hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0