Söndag

Vilken daaag. Skapligt seg efter festandet igår. Men de va en rolig kväll som spenderades hos Jonas först och sen på Olles :) Inte spydde jag något heller. (Y)

Strax efter 10 i morse så blev jag upphämtad och vi åkte till Leksand för att kolla på hockey.  Våra damer fick pisk hehe, men de va lika kul att kolla på ändå ;P Jag blev också väldigt uppmärksammad utanför kiosken vid stora arenan.... Okej att jag inte va så jävla läcker med mysbrallor, uggs och pickojacka, men come on. Det är söndag, jag är bakis och orka vara snygg då? haha Vuxna människor liksom, ja säger då det.
Blev donken på vägen hem iaf, det gillades starkt! Och stallet direkt jag kom hem. Sitter i vågbro nu och kollar på tv, fastnade lite. Skulle bara hämta äcklet igentligen så ska väll ta med honom och åka hem strax. Tröööötter så ska bli skönt att sova faktiskt. Skola i morgon, gillas lite mindre. Men bara att härda ut, för snart är det helg igen :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vadå uppmärksammad?! haha tell me more

2010-10-26 @ 18:28:59
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0