Överreagera.com

Jaa haha, ibland får man till det. Men man är ju alltid på sämst på humör sådär tidigt på morgonen :P Annars är man ju helt craaazy..
Sitter iaf i skolan nu, och dagen har vart seg men inte så seg som jag trodde att den skulle vara. Föreläsningen gick ganska fort faktiskt, och jag somnade inte ens haha. Gjorde jag däremot i bilen när vi åkte ner till Gävle. Tur att de inte var jag som körde ;) hehe
Hade grupparbete efter de, och vi har förberett för intrevjun som ska göra på ett företag i morgon. Känns som de kommer bli ganska bra. Jag har även fått tid hos läkaren i morgon, wohoooo! Om man nu kan vara så glad över att få komma dit.. Men glad iaf över att få pencillin, orka kissa 1 gång i minuten :P
Vi skulle ju träna på cykeltesten också efter grupparbete så stannade kvar och väntade på att gruppen som var där skulle bli klar, 4 stog det på schemat. Så vi väntade och när en tjej där kom ut så sa hon att de inte var klara förns halv 5. Vilket var för sent för vi båda hade tider att passa. Så de va bara att ställa in sig på en annan dag och hoppas på bättre lycka då :P Så nu sitter jag i korridoren och fördriver lite tid, Älskar min dator just nu!
Hann ju inte med 4 tåget eftersom de tar typ 25 min att gå till station härifrån, så fick snällt vänta på 17.15 tåget. Och det regnar så jag har ingen lust att stå där och vänta fler minuter än nödvändigt.
Yes yes, Ikväll är det despan, och cougar town :D Som jag längtat, despan is the shit ;)
Näe men nu kan jag nog börja traska tror ja!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja jag vill att hon åker ur, hon är ju inge bra alls tycker jag. Sitter och skrattar när hon sjunger för hennes uttal är ju hemskt! HAHA.

men däremot gillar jag hennes frisyr, den är cool!



Olle är bäst, andreas är bra, geir är bra, linda är bra, alice är bättre ;) hahaha! så gillar jag.



Cougar town, hahahahaha jag tänkte dirr på dig när hon började hångla med grannen! sa ju att det skulle bli dom ;)

2010-10-20 @ 09:18:48
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0