onsdag

god kväll alla friska och glada. Själv är man fortfarande sjuk, men tror det börjar gå mot ljusare tider iaf. Halsen gör inte lika ont längre, men rösten är fortfarande dålig och jag hostar mer och mer... Hostan är fan värst, har värk i rygg och nacke tack vare den. Iaf vad jag tror, jag spänner mig så mycket. Jaja, bara härda ut för snart är jag nog frisk :)
För övrigt så är jag ändå glader för idag har jag köpt en liten ny dator :D Verkligen på tiden och är så himla nöjd med den. Lite vit samsung med mycket bättre batteritid så jag kan ha den i skolan och på tågen, kanon!
Så den har jag suttit och pulat med hela kvällen, förutom när det var Greys, Kan man ju inte missa :) Så himla skönt att Cristina och Owen äntligen har gift sig! Bara Lexie och Mark kvar nu om jag får säga vad jag tycker ;)

Nu ligger jag i min säng och ser på Zorro. Men ska stänga ner datan snart och försöka att sova. Viktigt med mkt sömn om man vill bli frisk någon gång.

Tänkte bara bjuda på några kort som jag tog i camen. Alltså jag skrattar ihjäl mig åt mig själv. Att man kan ha så roligt helt solo ;)








Gonatt


Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha jag hade också skit kul när jag gjorde det där förr ;D

2010-10-10 @ 16:14:09
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0