Onsdag

Vilken dag. Började med att jag klev upp i god tid för att slippa stressa när jag skulle åka till skolan. Så kom jag på att jag skulle kolla schemat vilken sal vi skulle vara i, så jag slapp kolla det när jag packat ner blocket. Så såg jag att jag inte alls började 9.15 som jag trodde, utan 8.30! Jävlar i helvete vad brottom jag fick då eftersom klockan var 7.40.. Slängde ihop de jag skulle ha med mig och åkte iväg med Enzo till vågbro. Sen vidare till skolan, och jag kom för sent. men inte så mycket sent som jag trodde, jag låg ju på ganska hårt på E4an om man säger så. Men sen att alla förbannad jävla lastbilar var ute och låg ivägen gjorde ju att jag Alltid kom ikapp någon eftersom jag kommit för bi en lastbil... Toppen!  Men men, nu är det gjort iaf och jag har gjort cykeltestet! eller iaf tränat på det och jag fick cykla lite längre tid än planerat. en halvtimme haha, så jag blev ganska trött där ett tag. Men nu har vi provat iaf och tentan känns inte lika skrämmande längre, det va ju inte så himla svårt ändå :) sköönT
Efter det så gjorde vi lite grupparbete, och vi blev inte klara men kom en bit på väg iaf. Så nu har jag heeeeelg ;P Men den kommer att bestå av en hel del plugg, men slipper ju iaf åka till gävle. Och kliva upp klockan 5.

Nu sitter jag i vågbro, vi har fikat och så eftersom Nelly fyller 15 idag! Men nu tar vi en paus medans hon är på träning, så ska hon få min present när hon kommer hem och hennes kompisar kommer och fikar. Sen äre Greys, iaf för mig! :D Spännande spännande. I morgon ska jag upp kl 6 och åka till Avesta (Y)



Myser med filten i soffan, det är ju svinkallt här.





Kommentarer
Postat av: Ida

Och om två veckor! woho

2010-10-14 @ 09:46:39
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0