Måste sluta

blogga direkt jag vaknat haha. Det blir bara en massa onödigt gnäll ;P

Och tröttheten kom ikapp mig, jag va ju ganska pigg i morse när jag vaknade. Men de va falsk pigghet för nu är jag trött ;P Så sitter i köket med datan och kollar på min nya drog. Serien Vampire Diaries! Såg ett avsnitt på 6an för några dagarn en, och jag fastnade direkt. Ville se vad som hade hänt tidigare eftersom man inte fattade så mkt av att hoppa in mitt i serien. Så jag har laddat hem de första avsnitten av säsong 1 :) Och damn, de är så jäkla bra. Som Twilight fast de är en serie och med andra människor :) Att man missat den serien liksom hehe, tur att man kan ladda ner i stort sett allt nu för tiden ;) hehe


Ska skjutsa Nelly till Hällåsen om en halvtimme, hon ska träna duktig som hon är. Ska väll ta tag i stallet då jag med, så man har de ur världen ifall man får brottom senare om man kanske ska iväg någonstans. Jag är ju inte direkt ren och fin om man säger så hehe. Och min snälla mamma och sagt att hon kan släppa ut pållarna i morgon om jag skulle vilja dra iväg på nått ikväll :) Hon ställer alltid upp hon ! Och tur att jag har lite alkohol kvar sen mantorp, hade laddat upp ordentligt då men de blev ju totalnyktert eftersom jag var sjuk. Dock är det 3 cider bara, och en vin tetra. Äppel vin med smak av vanilj och kanel. Skulle tydligen vara ganska bra för de som inte är van att dricka vin ;P Alltså perfekt för mig! Hoppas jag, för jag orkar inte åka på systemet så jag får chansa. Kanske köpa en sockerdricka eller nått att blanda ut med Ifall ja tycker de smakar Apa..
jaja, vi får se vad som händer ikväll :)



Tänk om en snygg vampyr kunde slicka på min hals! Hur nice ?


Kommentarer
Postat av: JOSSAN THE KING!

Har inte jag träffat Elena och Damon på riktigt jag då?;)

2010-11-05 @ 14:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0