Måndag

Back to hell......
Så känns det idag iaf. Så jäkla otaggad på den här veckan så det finns inte. Idag ska jag vara i skolan heeeela dagen. Tar 7 tåget ner till gävle, och 5 tåget hem.. Alltså borta hemifrån i 11 timmar, det är ju helt sjukt ?
Och det ska upprepas 3 ggr den här veckan, sen ska jag gå i skolan på fredag med, men vet inte hur länge.
Uuuuuuuuusch, det kommer även kosta mig 400 kr bara att åka tåg :P Så jag kommer väll få lifta i slutet av denna månad. Man är ju inte välbärgad som student direkt.  Mörkt och kallt är det ute också, 3 grader. Jag kommer frysa ihjäl, I just know it.

Nelly fyller ju år på onsdag också, 15 år. Den dagen kommer jag hem strax efter 6, och då måste jag till stallet och sen ska jag hinna med att åka på kalaset. Skulle även behövt ha tid att baka smörgåstårta, men vettefan när jag ska ha tid för det. Eftersom jag kommer hem så sent både idag och i morgon. Nä fy fan, den här veckan suger pung, och den har precis börjat...

Bläääääääääääää, nu ska jag gräva ner mig i mitt te. Och fixa matlåda.
Ha en bra dag, det kommer inte jag ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0