Måndag

åh härligt måndag!...

Fy fan va trött jag ääääääär, hatar måndagar. Det är så många dagar till jag får vara ledig igen. Som jag sa förut, man ser inte ljuset i tunneln när man läser den här kursen.
Jag har iaf suttit i skolan ungefär en timme nu, och det är typ en timme kvar till jag ska träffa gruppen i bibblan. Och de va riktigt drygt att komma vid den här tiden, fanns ju ingenstans att ta vägen. Alla bord överallt va ju upptagna, alltså i korridorer å så. Jävligt roligt att springa omkring som ett mongo och bara leta någonstans att sitta. Nästa gång jag blir tvungen att komma så här mkt tidigare så ska jag fan ta med mig ett eget camping bord och sätta upp någonstans, de vore något.
Vi ska iaf jobba med uppgift 4 idag, den svåraste uppgiften enligt mig, jag fattar fan ingenting. Eller inte hur vi ska skriva ihop allt iaf. Själva enkäterna å så va väll lättare. Jaja, de får bli som det blir.
Nä nu ska jag läsa igenom den vetenskapliga artikeln igen, har ju lite time to kill om man säger så.



Riktigt söt idag.


Kommentarer
Postat av: Ida

hehe ja men jag tänker på dig ändå!

2010-10-26 @ 09:24:24
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0