Kväller

Jag har hostat mig igenom ännu en dag. Men har inte vart ute mkt :P Bara till stallet och ut med äcklet några ggr. Han måste ju kissa han med.
Så istället för att vara ute och ränna så har jag faktiskt tagit tag i städningen av min lägenhet, iaf lite. Plockat in alla kläder i garderoben som jag hade överallt i väskor, och rensat ihop en tvättpåse. (måste boka tvättid också)
Diskat undan disken och gjort fint på bänken. Satt upp klockan och en svart skrivtavla.
Kommer nog gå lite bättre att bli frisk nu när jag slipper skotta mig fram genom lägenheten. Men har mycket mycket kvar att göra :P Men de tar jag i morgon om jag orkar. Har inte vart städat här sen jag hade fest senast tror jag, och de va lääänge sen. Så min lägenhet gråter nog lite smått av glädje nu när jag börjat ta tag i det.

Men dagen har vart lång, så nu ska jag bädda ner mig och äcklet och försöka sova. I morgon är det fredag, Helg! Men jag har ju haft "helg" hela veckan så det känns inget speciellt. Ska bara bosätta mig ute i vågbro för att vara hundvakt och tonåringsvakt. Passar väll mig perfekt igentligen, annars hade jag nog gått ut och festat trots att jag är sjuk och blivit ännu sjukare. Man vet ju aldrig, men nu har jag inget val. Must stay sober! hehe
Tur det finns många tv kanaler att välja på där hemma iaf, och en stor skön soffa att ligga på.

Juste, försökte ladda upp bilderna från helgen på fejjan men jag vet inte vad som har hänt med uppladdningssystemet. Det går ju apsegt! 3 bilder tog väll 1 timme ungefär. Löjligt förfan. Så jag vet inte när jag ska orka ladda upp resten, de va ju en del bilder.



Näe , Gonatt påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0