härlig kväll

Den här dagen har flytit på, trots att jag är sjuk.. Efter jag fixat stallet så åkte jag och städade lite på gth, men inte allt för det orkade jag inte.. Men måste ta tag i de lite iaf eftersom jag inte han städa nå förra veckan. Det är alltså ganska skitigt :P  Jaja, tar resten i morgon om jag orkar. Min hosta börjar bli vidrig nu. Halsen håller i sig också, men om jag käkar värktabletter heeela dagarna så klarar jag iaf av att svälja :P Underbart!

Blev iaf tvkväll i vågbro. Först Jtcc + lite Stcc och sen Despan och Cougar Town! :D
Men nu sitter jag hemma i soffan igen och ska väll försöka sova. Men jag tvivlar på att det kommer att gå bra. Jag kan ju inte sova ordentligt här hemma i vanliga fall, så varför skulle jag sova bra nu när jag dessutom är sjuk. Har knappt sovit nått alls när vi har vart borta för den jävla halsen. Den gör absolut ondast på nätterna, känns som jag har pissmyror som spyr brännässlor i halsen på mig. Perfekt beskrivet. Och tabletterna slutar att hjälpa efter kl 7 ungefär. Men men, hoppas på att jag är frisk snart! Jag och Amanda är ju supertaggade på att träna nu, vi skulle ju ta tag i det efter mantorp men jag blev ju sjuk. Men nästa vecka kanske :)

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Stefaniben

Nice security code. Does it work?

2012-04-05 @ 11:28:38
URL: http://stefaniben.blognext.com
Postat av: Stefaniben

Nice security code. Does it work?

2012-04-05 @ 11:28:51
URL: http://stefaniben.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0